Výrobkové audity

Proces výrobkový audit ověřuje nezávisle na uvolňování vyrobené produkce, zda výrobek splňuje požadavky dané technickými specifikacemi (zákazníkem), legislativou a autorizovanými / akreditovanými osobami. Jde o proces, který musí být zahrnut do celého systému řízení jakosti vyráběné produkce a musí být v souladu s ostatními kontrolními procesy, pro zajištění optimálního a produktivního sytému kontroly jakosti výrobků.

Pro zajištění procesu výrobkových auditů je zpracován modul „Výrobkové audity“ splňující výše uvedené požadavky. V rámci tohoto modulu jsou k dispozici nástroje k vytvoření kontrolních plánů výrobkových auditů, stanovení periody provádění auditů, plánování auditů, zaznamenání výsledků auditu, vyhodnocení a tisku protokolu výrobkového auditu.

Hlavní funkce modulu:

Q-LanYs - Software pro výrobkový audit jakosti  

 
 

Zaujaly Vás naše služby? Máte zájem o bližší informace
o našich produktech a službách? Neváhejte a kontaktujte nás.

Nezávazná poptávka
Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.
Pro některé cookies je vyžadován Váš souhlas, který vyjádříte volbou „Přijmout vše“. Můžete si také vybrat, které cookies nám dovolíte ukládat pomocí tlačítka „Upravit nastavení“. Samozřejmě můžete také „Odmítnout vše“, pak ale nelze zaručit, že naše stránky budou správně fungovat.

Nastavení cookies

Více informací získáte na stránce o souborech cookies. Své preference ohledně nastavení cookies vyjádříte kliknutím na přepínač (přepínač v poloze vpravo vyjadřuje souhlas).


Nezbytné cookies (vždy povoleno)
Tyto cookies jsou nezbytné pro zajištění základní funkčnosti webových stránek a nelze bez nich realizovat požadovanou funkcionalitu (např. správné zobrazení stránky, session id, nastavení souhlasů, nastavení cookies atd.).
Výkonnostní cookies
Výkonnostní cookies shromažďují anonymní informace o navštívených stránkách a o způsobu využití webu. Tyto cookies slouží ke zlepšení fungování webových stránek a umožňují nám zejména provádět relevantní úpravy za účelem lepší zákaznické zkušenosti.