Řízení podniku - Úkoly, Neshody, Projekty, APQP

Správa úkolů, Řízení projektů, Nápravná opatření, Kontinuální zlepšování, APQP a PPAP

V rámci řízení firmy a systému řízení jakosti je generována spousta úkolů, akcí pro zlepšování, a nápravných opatření pro řešení vzniklých problémů. Dále jsou definovány cíle jakosti a řídící ukazatele procesů pro sledování účinnosti a efektivnosti systému řízení jakosti a účinnosti řízení jednotlivých procesů. Nyní je třeba nastavit mechanismus pro udržení si pořádku a přehledu o stavu plnění všech definovaných úkolů, akcí, nápravných opatření, projektů atd. K tomu slouží software „Úkoly, Řešení neshod, Řízení projektů, Kontinuální zlepšování, Cíle jakosti a ukazatele procesů“. Pomocí tohoto modulu si udržíte dokonalý přehled o stavu plnění jednotlivých akcí, odpovědných pracovnících a termínech plnění k jednotlivým akcím a tím i kontrolu nad rozvojem a neustálým zlepšováním vaší firmy.

Hlavní části modulu:

Správa úkolů

Je určena pro záznam a sledování plnění všeobecných úkolů definovaných na poradách nebo úkolů vyplývajících z různých aktivit při řízení firmy. Jednotlivé úkoly a pracovníky, je možné řadit do skupin a tím řídit přístupová práva k jednotlivým úkolům. To znamená, že je možné řídit jak vlastní úkoly k nimž nemá nikdo jiný přístup než vlastník těchto úkolů, tak i úkoly jednotlivých útvarů nebo řešících týmů. Výpis splatných úkolů k požadovanému datu je samozřejmostí.

Řešení neshod

Slouží pro řízení řešení neshod vyplývajících např. z reklamací, externích auditů atd. Pro každý řešený problém je možné určit, zda bude řešen způsobem běžných úkolů nebo metodikou 8D s možností tisku 8D Reportů.

Řízení projektů, APQP a PPAP

K projektovému řízení jsou k dispozici funkce pro nové projekty vývoje produktů - APQP a příprava dokumentace ke schválení prvních vzorků - PPAP. Všechny projekty mají možnost generace GANTT diagramu (grafického znázornění časového průběhu projektu).

Kontinuální zlepšování

Jde o řízení zejména dlouhodobých akcí jejichž cílem je zlepšení současného stavu nebo vyřešení dlouhodobých problémů.

Cíle jakosti a řídící ukazatele procesů

Zde máte možnost definování firemních cílů jakosti a jejich rozpad na jednotlivé útvary nebo pracovníky. Pro každý cíl můžete zaznamenávat průběh jejich plnění včetně definování dodatečných úkolů pro zajištění dosažení požadovaných cílů. Pro každý proces máte možnost definovat libovolné množství řídících ukazatelů s možností grafického sledování jejich průběhu.

Definice číselníků

Pro usnadnění pořizování dat v dalších částech programu nadefinujete číselníky jako např. Osoby, kontrolní místa, Funkce, procesy a další.

 
 
 

 
 

Zaujaly Vás naše služby? Máte zájem o bližší informace
o našich produktech a službách? Neváhejte a kontaktujte nás.

Nezávazná poptávka
Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.
Pro některé cookies je vyžadován Váš souhlas, který vyjádříte volbou „Přijmout vše“. Můžete si také vybrat, které cookies nám dovolíte ukládat pomocí tlačítka „Upravit nastavení“. Samozřejmě můžete také „Odmítnout vše“, pak ale nelze zaručit, že naše stránky budou správně fungovat.

Nastavení cookies

Více informací získáte na stránce o souborech cookies. Své preference ohledně nastavení cookies vyjádříte kliknutím na přepínač (přepínač v poloze vpravo vyjadřuje souhlas).


Nezbytné cookies (vždy povoleno)
Tyto cookies jsou nezbytné pro zajištění základní funkčnosti webových stránek a nelze bez nich realizovat požadovanou funkcionalitu (např. správné zobrazení stránky, session id, nastavení souhlasů, nastavení cookies atd.).
Výkonnostní cookies
Výkonnostní cookies shromažďují anonymní informace o navštívených stránkách a o způsobu využití webu. Tyto cookies slouží ke zlepšení fungování webových stránek a umožňují nám zejména provádět relevantní úpravy za účelem lepší zákaznické zkušenosti.